Valborg

Inga roliga bilder kommer i kväll...

Jag gör bara ett kort inlägg och berättar att jag la in 3 st svarta ank ägg i kläckaren i kväll.
Från Helens ankor.
Men nu är den full. Så det blir inga fler instoppad.
Nu återstår bara resultatet.
 På Måndag ska jag "lysa" äggen och se hur många som utvecklas.
Och givetvis ska ni få se bilder då på hur man gör.

Jag har jobbat 22 timmar nu på 2 dagar.
Så jag är trött!!
Ska sova nu, för att vara pigg på Jaktstigen i morgon.
Och för att även FIXA här hemma på tomten som vi hade planerat!!

Bilder kommer i morgon!

Godnatt och sov gott!!

p.s Jag har svarat er som skrev på förra inlägget.
På kommentarerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test