Vanlig dag...

Idag var en vanlig dag på jobbet.
I morgon är jag ledig =)
Då ska det krattas och målas!!

-Yuippiiii !!!

Hade fått mail när jag kom hem. Ifrån två tjejer som har skickat ägg till mig idag.

*12 st vita silkes-ägg



* Och 15 st wyandotte-ägg



Tänk vad spännande det här ska bli !!!

Dom kommer på Onsdag. Jag ska visa er bilder sedan på hur dom ser ut och hur dom är packad då.

Sedan kommer en blandkartong med 20 st ägg på Torsdag eller fredag.
Med bla blå och gröna ägg i.
Här är lite smakprov på hur dom kommer att bli sedan:

Maran, Cochin, Brahma m.m:

 Cochin

  Brahma

 Maran

Hoppas nu bara att äggen kläcks i vår egen-tillverkade-kläck-maskin!!

Godnatt!!

Dagens bild:


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud så läckra dom där vita silkeshönsen är!! :)

2010-04-26 @ 22:12:31
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: kattis

längtar att få köpa hemägg igen!

2010-04-26 @ 22:15:31
Postat av: Carro

Ja Sofie, dom är frän! Hoppas att det inte bara blir tuppar då!

2010-04-26 @ 22:16:03
Postat av: Anonym

Kattis: KUUL!! Ja, hoppas det blir mycket ägg! :)

2010-04-26 @ 22:17:09
Postat av: Mia

haha... va rolig dom såg ut dom där vita.

2010-04-27 @ 13:19:26
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test