Hej alla semesterfirare!!

Är semestern slut nu??

Ja, sommaren har snart passerat. Och Here I go again!!!

Ni ska få se lite olika bilder ifrån sommaren 2010.

Nu gäller det att blicka framåt. Och redan NU satsa på Beach 2011. Hahaha!!!

Jag klev nämligen in i en lokal idag som kommer att ha stor inverkan på mig det kommande året.
Jag skrev på ett 1-års kontrakt på det nya gymet i Birsta/Cupolen. (249:-/mån)
Ett obemannat gym med plats för 250 medlemmar totalt. Jag har egen nyckel och tillgång till att träna på maskinerna dygnet runt. Perfekt före eller efter jobbet!!

Hoppas att ni alla har hittat en bra START inför kommande höst! =)
Själv ser jag fram emot: Träning på gym, ridning, jakten och all svamp plockning!!!!
Och för att inte glömma ALLA mina älskade ljuslyktor som ska lysa i mörkret på kvällarna!!

Jag är en riktig HÖST älskare!!! Men kan nog påstå att Vintern är inte riktigt MIN årstid......

                                
Bendt har sina "snyggaste" kallingar! ;)


Svärfar ledsnade och klev upp...*fniss

....Nej fy fasen... Jag orkar inte vänta på nedladdningen här på Blogg.se!!!!!!!!!!!!!!!! Jag måste vänta typ 5 min på varje bild. Jag lägger in bilderna på FB i ställetTarzanstigen

Här är Midsommaren 2010. Då vi tog med Anders och Emmas 3 barn i husbilen. Tillsammans med våran familj. Vi hade det SUPER mysigt! I 3 nätter......Och 3 dagar, såklart!


Ses en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Caroline=)

Det var väldigt kul att vara hos er igår=)

Vi hade kul!



Gå gärna in på min andra blogg, adressen: http://jalskardjur.blogg.se gå gärna in=)



Kram/Josefin

2010-08-02 @ 13:07:38
URL: http://jalskardjur.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej Caroline=)

Ja, sommaren är snart över, men det kommer ju 3 bra årstider till=)



Kram/Josefin

2010-08-05 @ 13:32:45
URL: http://jalskardjur.blogg.se/
Postat av: Josefin

Kan du berätta hur man lägger in en header eller bakgrund på bloggen?



Kram/Josefin



Ge lite tips också=)

2010-08-06 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test