Helgens planer

Åh vad härligt! Nu är det snart helg!!
Bara 8 timmar kvar att jobba :) (12.00-20.00)
Det här ska bli en riktig mys-helg med familjen. Vi har inte vart lediga tillsammans (en helg) på 5 veckor!!
Så nu ska jag köpa god frukost till alla. -Frukosten är verkligen en viktig del/stund av dagen, för mig.
Jag tycker det är mysigt att samla hela familjen, nyvaken, med tända ljus till ett väl-fyllt bord.
Det "gör" hela MIN dag!
Sedan har vi planerat att åka pulka och ta med fika. Borta vid sandtaget vid Lindberga. Vi får se hur kallt det blir....
I morgon kväll kommer Anders och Emma hit och äter. Vi har lite att prata om.... ;)
Det ska också bli mysigt!! Det var länge sedan dom var hit på middag nu......
Och Söndag ska bli en lika trevlig morgon, med låååång frukost.
Sedan BAD på Stödehuset med Brorsan, Maria och lilla Alma! Det ser jag verkligen fram emot :))

Det är planeringen för våran kommande helg :)
Nu hoppas jag att allt går enligt planerna. För jag saknar en Plan B... Heheh.

Städning finns inte med på prio-listan i helgen....
Så om någon tänker "dyka upp" och hälsa på, så vet ni.....*fniss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hmm.... undra vad ni ska prata om?...Inge tok som inkluderar mig och min kommande fest hoppas jag, hahah!



Ni verkar ska ha en grym helg, underbart. Själv ska jag jobba!



KRAM

2010-02-19 @ 12:23:58
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: vera

Härligt med mys. Man måste stanna upp ibland och bara vara.Hoppas att ni får en härlig helg tillsammans. Kram

2010-02-19 @ 19:33:17
Postat av: Caroline

Sofie: No coment. ;)



Vera: Helt rätt!! Det är precis det vi ska göra i helgen :))



Kram till er bägge!

2010-02-20 @ 15:49:06
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test