Inget särskilt...

Idag har vart en "struligt-rolig"-dag på jobbet.
Vi jobbade 4 st. Pga att en ny kassa/dator installerats och att Chefen hängde om hela butiken.
I morgon blire LÅNG dag. 8.00-20.00.
Vi ska utbildas på den nya kassan....

Åter igen måste jag skriva om hur lyckligt lottad jag är,
som har så underbara kollegor.
Vi är tre st lika spontana själar....
Tänker rätt lika och trivs som gudar (i alla fall jag) ihop.
Man får ju alltid en känsla i olika sällskap.
Och den brukar vara rätt så sann och ärlig....
Den här känslan är otroligt BRA!

Väl hemma i kväll så gästades vi av min far och hans fru.
Daniel fick en tröja och två par strumpor.

Det känns faktiskt rätt så tråkigt, en grej....
Och det är att dom gånger pappa kommer,
så får jag alltid känslan av att han är stressad eller måste hem, FORT!
Ändå är det så sällan jag träffar honom.
Jag menar....
Jag tror att jag uppskattar våra "möten" mer än honom, tyvärr.
Jag vill visa allt man har byggt upp och gjort o.s.v
Men det ligger inte i hans intresse riktigt att se eller veta.
Det gör mig lite ledsen och kanske en smula besviken.
Trots inte överraskad....

Det går liksom inte att säga
till honom,
det är ju något som jag önskade kom spontant ifrån hans inre.
Men man kan ju inte ändra eller framkalla andra människors känslor, eller hur?

Hur som helst så är jag väldigt familjär, har jag länge känt.
Min släkt och familj betyder så mycket!!
Jag saknar dom ofta och blir JÄTTE glad när vi väl ses.

Likaså när det gäller Daniels familj. Dom har ju med åren kommit mig närmre och närmre...
Och i nuläget vill jag nog påstå att det är dom som står mig närmast faktiskt.
 Förutom min mamma och mormor så, såklart.
En fantastisk familj på alla sätt och vis!

Man blir så rädd ibland, över hur många man egentligen håller så varmt om hjärtat!!
...Om något skulle hända...
Hur möjligt det egentligen är att älska så många människor villkorslöst....

SÅ TILL MIN STORA SLÄKT OCH FAMILJER:

JAG ÄLSKAR ER KRAVLÖST OCH OBEGRÄNSAT!!!!

Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, jag är både hemma och familjekär..jag vill inte byta ut NÅN från min familj och dessa dagar då vi fått ett tråkigt sjukdomsbesked gällande min mamma så inser man hur jävla mycket jag älskar henne!!!!



Kram!!

2010-02-12 @ 08:00:36
Postat av: Mia

Jag är som du. Familjekär!

Släkt och familj går liksom före allt. De är mina bästa vänner, och man kan anförtro sig till dem vad som än händer.

2010-02-12 @ 10:15:37
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Marie

tror att alla i din stora släkt älskar dej oxå Carro, minst lika mycke=)) iaf jag. Pöss på dej snygging!!!!

2010-02-16 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test