Jobbig dag

Hello my friends!

Vilken DAG på jobbet!!
Att jobba från 8.00-20.00 med en halv timmes lunch, kändes tufft må jag säga.....
Men som alltid, så har vi ändock roligt på jobbet.
Men mina fötter värker!!!

Idag fick Daniel mig att fundera riktigt mycket över ett ämne som har vart rätt så .....vad ska jag säga.....
jobbigt, infekterat, löjligt, sårande, uppretande......
Så nu ställde han mig inför ett svårt beslut.
 Ska jag säga "JA" eller ska jag svara "NEJ".... Det är frågan jag ställer mig själv..
Han får göra precis som han vill när det gäller den här frågan. Trots att det var han som fick MIG att göra MITT val/beslut.....

Så tjurig och stolt som få är...
-är jag, till min egen nackdel. *snyft
Därför lockar mig "Nej" svaret....
Men med tanke på mitt stora intresse för ämnet, så är jag givetvis DUM
om jag låter stoltheten vinna.
Det lutar alltså åt "JA"..... *fniss


Kommentarer
Postat av: Faster

hmmmmm,vad är det som händer???

2010-02-20 @ 23:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test