Lördag-DAG-i pulkbacken

Idag har vi (som jag önskade) ätit en mysig frukost tillsammans
men lilla älskade familjen.

Sedan åkte vi till Sandgropen vid Lindberga. Där Daniel hade kört upp kanon pulk-backar med en Dubbelbandare (igår).
Visst blåste det lite.
Men man blev varm när man fick gå upp för backen efter åken.
Det var mysigt.
Nu har Barnen duschat och fixat sig fina,
i väntan på Anders och Emma med barn, som kommer i kväll.
Jag ska själv slänga mig i ducshen nu.



Irma, Emil, Daniel, Mathilda och Gry.



*Darlingen* äter korv och njuter av ledighet och friskluft.




Irma och Gry kämpar sig upp för backen...
Stackars Gry... Hon var trött och hostig. Så följande åk hämtade Daniel dom med skotern.



Jag grillar korv.



Mathilda "badar" i snön :)

Trevlig Lördag kväll!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hääärliga bilder!!! Synd att det blåste, hade ju varit trevligare med lite sol ;-)



Ha en bra kväll!



KRAM

2010-02-20 @ 19:10:48
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Elin

Va skönt att allt blev som planerat och att dagen blev super :D! Hoppas även kvällen blir tipp topp och att ölen och vinet smakar grejt :D! Kram kram

2010-02-20 @ 19:39:45
URL: http://eyes.blogg.se/
Postat av: Elin

Va skönt att allt blev som planerat och att dagen blev super :D! Hoppas även kvällen blir tipp topp och att ölen och vinet smakar grejt :D! Kram kram

2010-02-20 @ 19:40:09
URL: http://eyes.blogg.se/
Postat av: lisa barndomskompis

Hejsan gumman. Jonas blev glatt överraskad för de tio röda rosorna som stod på bordet när han kom hem. Vad cool du var i din nya frisyr. Jag kan hålla med om att när du var stylad med smink och kläder så var det skit häftigt. Passar dig som är så äventyrlig och fräck. Vilken mysig dag ni måste ha haft med pulka och korvgrillning. Själv så har vi storstädat idag. Det behövdes verkligen. Visst var Darins låt bra i kväll? Jag tittade på melodifestivalen. Kram och godnatt.

2010-02-20 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test