Tidig kväll trots Lördag

Nu har Lördagen gått. Och jag är hel-nöjd!
Anders och Emma har vart här på middag. Dom tycktes gilla maten jag hade gjort. Tjälknöl, Klyftpotatis med Palsternacka, kantarell stuvning och en grönsallad. Drycken i kväll blev kallt vitt vin och nån öl. Men nu när vi är mätta, trötta och belåtna, så är det sängen som hägrar för oss alla.
Dom har åkt... Och alla andra i min egen familj har somnat. Så nu ska jag krypa ner bredvid Mathilda (enda stället jag får plats på nu) Heheh!!! Irma, Daniel och Gry ligger i våran säng nämligen.

Natti natt!!


Kommentarer
Postat av: lisa barndomskompis

Är inne på din blogg fortfarande :-)

Jasså de har tagit din plats i sängen, Hoppas att du får sova gott bredvid Mathilda då. Själv så ska jag ta och beställa lite kläder från Bubble room. Sen ska jag titta på skidor. Följer ni OS?

Godnatt

2010-02-20 @ 22:08:36
Postat av: Caroline

Lisa: Jo, vi har nog följt OS så gott vi har kunnat. Dom svenska medaljerna har vi sett :))



Kjolen som du hade köpt ifrån Bubble room var ju skit snygg! KUL!



Jag är dålig på att nätshoppa.....



Kram!

2010-02-20 @ 22:17:28
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Anita

Fick du sälja mycket ljus nu då :-)

Det finns så mycket fint men sååå dyrt :-/



Ha en fin dag!



Kram!

2010-02-22 @ 07:19:06
URL: http://MammaA.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Skit snyggt när du fick lite färg på sidan! =) hoppas det känns bra! kram / Elizabeth (frisören)

2010-02-22 @ 08:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test