Vad kuuul!!!

Kuligt kuligt!!!!!
I morgon får jag stor främmande ifrån G-borg!!
Min kusin Ann-Sofie, ska komma.
 Åhhh vad roligt!!!!

...Och jag är ledig.
Ska klippa mig kl 13.30 i stan.
Trudes dotter Elisabeth ska frisera mig. Jag har hört att hon ska vara BÄST. *ler

Den här bruden, är just nu min frisyrs, inspirations källa.
-Sångaren Rihanna.
Vad tror ni...? Coolt va?
(Fast jag ska ha långt kvar på ena sidan.)
Jag gillar ju den "rockigare" stilen bättre än den fina.

Ri and the boys Run This Town

URudeboyfirstpics_(1)


Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer bli skitbra gumman :)! Möter upp dig på salongen imorn jag! Och ja, Bettan är bäst :D!

Syns imorn, kram kram

2010-02-15 @ 23:22:52
URL: http://eyes.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det kommer att passa dig skit bra! :) SPÄNNANDE att se resultatet! :)

2010-02-16 @ 06:28:27
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har klippt mig hos bettan i över ett år innan hon blev barnledig, hon är helt fantastisk!

2010-02-17 @ 20:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test