Angeltävlingen

Naimas temp är nu 37,5...... och ännu inga valpar.

Beroende på hur och när valpningen kommer att ske, ska vi gå på Angeltävlingen (har vi än så länge tänkt, om ingen valpning sätter igång).
På förmiddagen ska vi ha med barnen.
 För dom längtar och tycker att det ska bli jätte spännande.
Men mitt på dagen hade vi nog tänkt försöka att få
 "n å g o n" som kan hämta dom, (tyvär är mamma borta för en längre tid=(... ). 
Någon som kan vara med barnen fram till kl 15.00 ungefär... Då Sanna Ödmark ska vara med dom på eftermiddagen och kvällen.
-TACK SNÄLLA SANNA! 
 (Och även hålla koll på Naima.)

Vi tänkte väl tjoa på vi...*ler

Om alla bitar faller på plats så klart.
 Annars sitter vi gladeligen i valplådan hela Lördagen och får vara med om ett mirakel.<3<3

Min trevliga arbetskompis Elin ska komma i morgon kväll.
 Vi ska gå på dans på Edeskola då på Fredag kväll kl 19.00 =) -Hip hop!!

Prova på

Sedan lite vin under kvällen kanske....
Hon hänger även på under Anglingsdagen och kvällen/natten. *KUL*

Är det  NÅGOT som händer då på kvällen (Lördag)?
Typ pub afton?


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som en fullspäckad lördag. :-D

Den blir nog det även om du inte kommer iväg på angling. ;-) Massa små "tussar" att ta hand om.



JAg måste bara berätta en sak.

Leo sa häromdagen till mig "Jag måste jinga Cajolina ja!" "Vat ä telefonen?"

JAg undrar så klart vilken Carolina han ska ringa.

"Hon måste klippa mig!" svarar han och blåser på luggen.

Han har lite svårt med namn som liknar varandra.

Marie & Maria. Caroline & Carolina. HAhaha... Men han skulle så klart ringa dig!

2010-03-26 @ 10:30:21
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: svärmor

vi kan hämta dom vi!

2010-03-26 @ 10:47:19
Postat av: lennart

ingen angling, ensam utan angeldon

2010-03-26 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test