Angling på Bosjön

VIKTIGT!!

Extra inlägg: En kusin ringde mig nu i kväll. Och hon Berättade om en man som hon hittade död i sitt hus i Fredags. Mannen hade en Springer spaniel. En brun och vit fläckig tik. Hon ska fylla 7 år och har fin stamtavla. Och är en riktigt trevlig och mysig hund. Har haft en kull valpar. Rumsren såklart. Men tyvärr överviktig. Vikten ska ligga på mellan 17-20 kg, men hon väger ca 40 kg. Men hon har ett nytt friskhetsintyg ifrån vet. Ej van att bo med barn. Hon behöver Trygghet, kärlek och motion.
Känner någon sig manad att göra en välgärning?! Det är KRIS!!! AKUT!! Vi kan inte....... eftersom Naima ska valpa inne och är Tik elak.
Svar senast i morgon Mån, senast kl 12.00. Annars kan avlivning vara den enda utvägen.

Ring eller sms:a mig på tel: 070-293 63 02

Så här ser rasen ut:
Jakt/Fågelhund



Ja, herregud.....
 Man undrar hur mycket man ska våga skriva här..
Men öppen som jag är så drar jag en liten sammanfattning av gårdagen, trots att det inte är något jag är speciellt stolt över. Men alla har vi väl brister. Och det här blev MIN ångest.....

Johan Stom, Elin, jag och Daniel + våra barn åkte upp till Sjön  kl 7.30.
Fullt utrustad med fika och Angeldon. Ja, åsså lite go´dricka.... Som vi tog när barnen lämnat rutan (Kl 11.00).

  

  



Då åkte barnen till sin Farmor och farfar. Där dom fick äta och leka. Kl:17.00 skjutsade deras farmor hem dom hit. Där Sanna fanns på plats och passade dom hela kvällen.

Vi hade skoj på isen!!
Vår ruta vann en matpåse med massa goda ostar, sylt, bröd, soppa m.m
Men det var tyvärr inte vi som kammade hem stor vinsten!

När fisket var över så hade vi sån tur att Fredrik Westin skjutsade hem oss.
Hemma drog vi på oss fest-blåsan och drog vidare till Sofie och Massa. Där hade vi super kul!! Dansade och tjoade med dom flesta. Efter en stunds firande där så fick vi skjuts av Kjell Gradin till Stöde (till Maria & Fradrik).
Så Elin Daniel Johan och jag drog dit =)
Och väl på plats, så sa jag väl till Maria att jag aldrig blir riktigt berusad. Då menade jag att jag tappar aldrig kontrollen och så...... -Nehee =) sa Maria. Och började bjuda på snapsar.....
Det slutade i att Daniel gick ut och skulle gå hem. Men fick skjuts vid Huberget av Bert.... (då hade han gått långt och frusit). Själv somnade jag 21.30 på Marias soffa. :S Kändes SKIT och SKIT och SKIT i morse då jag vaknade!
Med världens ångest!! -BARNEN var det jag direkt tänkte på. Eftersom jag inte visste om Daniel for hem. Fy fan....
Jag rinde hem och Irma svarade. Jo, Daniel var hemma! TACK OCH LOV!!!
Anna-Lena Ödmark kom och hämtade mig, Elin, Johan och Maria 7.30 i morse. Det tackar jag gudarna för!!! Och Anna-Lena så klart!!
Jag pussade min älskling och sa förlåt ..... Tack älskling för att du förlät mig.....!!<3

Det har vart en riktigt slöar dag idag. Har bara mockat stallet och städat lite. Och nu ikväll kom två st som jag klippte. Nu ska jag ta in hästarna och sedan bänka mig framför tv:en

Natti natti!

Lägger in en liten video på vad det är jag är mest intresserad av att lära mina hästar...



Hit har jag kommit:



Kommentarer
Postat av: Maria

Stackar hund. Tyvärr får det inte plats nån mer hund bak i bilen. Hoppas det ordnar sig för hunden.

Ja ni verkar haft full fart i går...så ska det vara.

Va duktig du är med hästen.

Tjing

2010-03-28 @ 23:32:28
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Tove :)

Fin blogg du har!

Hur gick det med hunden:( Blev det avlivniing..?

Mvh Tove F

2010-08-19 @ 00:23:08
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test