Mitt i djurlivet...

...befinner jag mig just nu....

Katten löper IGEN (senast för 2 veckor sedan)!! Och låter som jag vet inte vad!! Högt och ljudligt ropar hon på någon fress (som inte finns tillgänglig *fniss)

Naima (Jakthunden) har börjat sitt värkarbete väldigt tydligt!
Hon har vart orolig och varit ut flera gånger. Sista gången grävde hon som sjutton under bron i sanden. För att troligast bädda inför valpningen.... Hennes temp är nu 37.0. Så om det är som dom uppgifter jag har läst så är det nära nu... Hon dricker massor och andas med hängande tunga. Och är riktigt andfådd....

Jag skulle jobba mellan kl 12-17 idag.... Ledig i morgon.
Men Marie är dålig så jag jobbar heldag i morgon i stället och fick vara ledig idag, tack vare Elin! TUR!
För det känns som att Naima behöver mig nu.....

Just nu, kl 13.30. 29/3 -10
Hon har ont och flåsar och är orolig....
Vet inte hur hon ska ligga. Ändrar ställning var femte sekund ungefär...




Kommentarer
Postat av: Mia

Men liten vovve då. Hoppas det går bra för henne.

Tur det är lite enklare för hundar än för människor att föda. Jag menar, de ska ju oftast ut med fler än bara en. :-o

2010-03-29 @ 13:13:43
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test