Thomas Sabo

Tänk att det slutligen blev 8 levande hund valpar.... En till som föddes i natt när vi somnat.

Efter dagens omständigheter och ORO över min lilla Irma , så säger jag bara det:
Aldrig kan man älska något mer än sina barn!!!!!!! Aldrig!!!!! Dom är min skatt, mitt liv, mitt ALLT!!
Så skönt att Irma blev bättre.... (Hon har vart jätte dålig idag, så Daniel var med henne till akuten)
Tack snälla Anders för att du ställde upp och hämtade våra andra två barn!!!
 Medan jag själv var fast på jobbet..... Nana befann sig i Skåne och Marie låg hemma i Halsfluss.... Men i VÄRSTA fall så hade jag löst det.
Men tack och lov ser allt ut att komma till sin ordning igen.

Idag kom en kund in på jobbet och öppnade mina ögon för ett nytt smycke-märke:
Thomas Sabo 
(en länk)
AS snygga smycken och speciellt berlocker.
Men DYRT!
Dom här skulle jag vilja ha:

Info om Thomas Sabo Berlock Info om Thomas Sabo Berlock
Info om Thomas Sabo Berlock Info om Thomas Sabo Berlock Info om Thomas Sabo Berlock

Kolla själva knäppet så förstår ni hur små berlockerna är.
Och dom kostar mellan 300-600 kr st.....
Som det här för 1933:-
Endast 3 berlocker och en kedja...
Info om Thomas Sabo Halsband

Trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Åh vilken tur att det gick vägen...

Här har Alice varit jätte dålig.40,4 i feber.

Ljudkännslig och bara sovit yrat och svettas.

Men nu verkar det ha vänt...

Hälsa krya på dig till Irma.

Och grattis till alla valparna..

2010-03-30 @ 22:03:49
Postat av: Caroline

Gunilla: Tack så mycket! Jag ska hälsa.... Men stackars Alice då!! Hoppas att det går över fort. Inte kul när barnen är sjuk... Irma har haft något konstigt i magen (Njurarna, Blindtarmen eller Tarmen var vad läkarna sa) Men ingen feber...konstigt nog...

2010-03-30 @ 22:31:02
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Elin

Va bra att hon mår bättre nu :), har haft telefonen på mig hela dagen ifall du skulle ringa in mig på jobbet :)! Syns imorn gumman!



stor kram

2010-03-30 @ 23:22:23
URL: http://eyes.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena Persson

Hej jag försöker nå dej för att höra om hunden finns kvar. Bussigt om du ringer mej 076-128 52 46.



2010-03-31 @ 12:22:51
Postat av: Sofie

Super snygga smycken! Lite tråkigt bara att dom var så små!



Hoppas Irma kryar på sig, lillgumman! <3



KRAM

2010-03-31 @ 13:07:51
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sara

Skönt att hon är bättre, inge skoj alls när sina ögonstenar är sjuk eller dålig.

Ang. Tomas Sabo så är dom jättefina, har ett armband o ett halsband med berlocker. Verkligen superfina =)

2010-04-01 @ 21:43:50
Postat av: Caroline

Sara: Är det Bohman tro...? :)

2010-04-03 @ 07:44:57
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test