Tidig morgon....(LÖN)

Jag blir så less....
Ibland (som den här gången) så tar lönen slut redan samma förmiddag som man fått den. Pga räkningar....
Om man ändå kunde vinna lite pengar då!!
Men det kan ju bli lite svårt det med när man aldrig spelar på något.

Herregud! Kl är 6.00 och Irma och Tova gick precis ut till stallet..??
Dom skulle gosa med hästarna, sa dom.
-Kan man hoppas på ett litet blommande hästintresse ifrån Irmas sida tro..?
Dom får väl duscha innan dom ska på skolan.

Idag och i morgon jobbar jag 12-17.
SÅÅ himla skönt nu, faktiskt.
Känner mig lite nervös inför Naimas valpning. Mest att den ska sättas igång när ingen är hemma...
-Ledig helg!! Inte fy skam!
Jag blir alltså ledig 3 helger på rad. Annars jobbar jag varannan.

Igår fick vi semester chemat.
Och eftersom jag bara har 11 intjänade dagar så valde jag att ta 2 veckor i mitten av Juli.
Sedan en vecka i Augusti innan skolan börjar igen.
Annars har jag nog ett ganska späckat sommmar chema.
Vilket jag tycker är kanon, eftersom vi behöver inkomsten.
Vi får se om vi åker en sväng till fjällen i sommar med barnen.
Vi har lite planer på det....

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test