Baluppsättning och kycklingar som kläcks

I morse kl 8.00 så kom en tjej hit. Som skulle på Bal ikväll. Nordvik-skolan.
Jag fixade hennes hår och make. Här är en före och en efter bild:
(tjejen gav mig tillåtelse till publisering)

FÖRE:

EFTER:



 

Åsså måste jag ju berätta att F J Ä R D E kycklingen är på väg ut ur sitt skal!!
Jag hoppas det blir fler.
 Men jag är s å å tacksam att några klarade sig från dom värmande böljorna,
 som dom har fått utstått!

Bilder kommer i morgon! Dom är såå söta!
Wyandotte, heter rasen som kläcks nu...



Hoppas ni kikar in i morgon också ;)

Bye!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är lika spännande att kolla din blogg, som att se en deckare på TV!!!!! Jättekul att några kycklingar tittat fram .Vi får väl hoppas att det fortsätter ett tag till:) Å DU, vilken tjusig håruppsättning du gjorde !!! Att du bara KAN !!!!!KRAMAR, DU är SÅ duktig *****

2010-05-19 @ 22:43:51
Postat av: Mamma

Gokväll i stugan, Innan jag nu lägger mej måste jag baara få säga till dej Caroline att : Guud vad DU e PROFFSIG på hår,,OXÅ.!!!Jag blir stuss !! Du e ju sanslöst duktig !! Jag tycker t.o.m. BÄTTRE än på TV:s " GÖR OM MEJ ".. Lillgumman vad du kan...Kram å SOV GOTT !! Jag Älskar & är så stolt över Dej så OJOJOJ..Båda mina barn är så Jätte Bäst På De Mesta .Tänk vad jag är RIK som har dom..Å en liten Mamsen har jag oxå..i Kvissle.

2010-05-19 @ 23:29:35
Postat av: Anna-Maria

Men GUD vad du är duktig med hår!!!

Har reagerat på det även på frisyrer du gjort tidigare....det blev jättefint! Och tjejen i fråga var väl nöjd man jag tro!!!

Jättefint!

2010-05-19 @ 23:34:41
URL: http://backeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Carro

Tack snälla ni!! Även om jag vet att jag är "bra" på det jag gör, så är det SÅÅ kul att få höra det ibland!!! Tack <3

2010-05-19 @ 23:57:19
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Sofie

WOW, det vart super snyggt!!

2010-05-20 @ 06:25:59
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mamilla

Kanon fin uppsättning må jag säga .Du är duktig på hår du ;)

2010-05-20 @ 09:04:42
Postat av: Helena

Fasen va grym du är på håruppsättningar Caroline! :) Himla fint med flätan där Gilla! Go girl. Kram på dej!

2010-05-20 @ 09:12:54
URL: http://brunetthella.blogspot.com
Postat av: Marie Öberg

Du är så jäkla duktig Carro!!! Snyggt!

2010-05-20 @ 10:10:32
Postat av: Carro

TUSEN TACK!! <3 Vad glad jag blir att ni gillade det! Hoppas det blir fler sånna uppsättningar i sommar =) Längtar efter att få fixa någon BRUD igen....(har gjort 6 st Bruduppsättningar tidigare + en massa tärnor =) Så liiite erfarenhet av det har jag. =) Bara höra av sig !!

2010-05-20 @ 10:21:20
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jättefint gjort :)

2010-05-20 @ 12:35:14
URL: http://jozzanbacklund.blogg.se/
Postat av: Jennie

Saknar ord för att berätta hur duktig du är att ordna frisyrer och make! Det var riktigt fint!

2010-05-20 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test