Hallå!

Så här fin blev en av balens drottningar, iklädd sin klänning och "min" uppsättning i håret.
=) Väldigt vackert par!!!



Igår kväll hade vi så himla mysigt!!!
Vi välkomnade JENS hem till Svergie med lite grillning!!
Det var ett litet "knytis" kalas! Han har varit i Spanien i 3 månader.
Och jag var grymt sugen på att få höra om alla smaskiga detaljer =)



MÄSTERKOCKEN!!!

 

 





Jens lär oss Spanska... =)

"-Yo era el sexo muy agradable con las niñas...."

Senare åkte gitarren fram och lägerelden tändes!! Då blev det riktigt trevligt.
Joel och Jens turades om att spela. SÅÅ jäkla grymt BRAA! Och vi andra sjung =)
Sånna kvällar önskar jag mig F L E R A i sommar!!
Rätt som det var dök främmande upp =)
Först Linus sedan vår nya granne!! Mycket skojjigt!!



Idag har jag jobbat: 9.30-18.00
Under den tiden så har min underbart snälla kusin tagit VÄL hand om Irma och Mathilda!!!
Dom har haft ett RIKTIGT ä v e n t y r idag. Först gick dom både Tarzan stigen och Björnstigen på Södra berget.

Där dom även klättrade upp i utsikts tornet!!








DEN UNDERBARA LEKLEDAREN!! Jennie Wall, min kusin =) Som vanligtvis jobbar som lärare =)

Inte slut än.....

När dom var klar i skogen så åkte dom till Ica. Där fick barnen välja mat. Och då blev det givetvis kyckling-klubbor!!
Hem och fixa lunchen!!
Sedan duschade dom och drog ner till Bowlinghallen och Bowlade. Disco bowling med neon lampor och discomusik!!
Och efteråt bjöds det på middag på O´leary´s.



Inte illa att bli bjuden på en sån dag!!

Väl hemma i lägenheten sjung dom Singstar, tills vi kom och hämtade dom =)


Det var allt för idag. Kolla in i morgon om jag har orkat skriva något =)

KRAAAM!!!!! Till er alla!!!

P:S....
 Fina va???


Kommentarer
Postat av: Sofie

Coola örhängen! :) Men jag kunde inte se bilderna på barnen, bara det från bowlinghallen.



KRAM*

2010-05-24 @ 06:22:42
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Carro

Mhä! Jag ser bilderna.... Är det fler som inte ser dom?

2010-05-24 @ 07:55:45
Postat av: Jennie

Hej på er!

Det var sååå himla roligt att rå om flikorna! De har ju även humor ;) TACK ännu en gång för armbanden, de var jättefina! Kram så länge!

2010-05-24 @ 17:55:14
Postat av: Sofie

NU ser jag bliderna :)

2010-05-25 @ 10:28:56
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag ser också bilderna nu! Vilken härlig dag jag fick då ;)

2010-05-26 @ 19:45:25
Postat av: Mamma

- JÄTTEFINA ÖRHÄNGEN...so nice..å cool färg.

2010-05-28 @ 00:02:24
Postat av: Jennie

Åh armbanden var ju också kanonfina!

2010-05-28 @ 21:47:17
Postat av: andrea

har du fått bilden av mamma? :)

återigen. jag blev jättenöjd med allting :)

2010-06-01 @ 23:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test