HOHAHEE!!!

Jodå, helgen ordnade sig! Jag följde med 15 st tjejer till Åbo med Cinderella färjan.
Klart vi hade skojj!!!
Borta ALLTID bra,
men hemma är min platå = BÄST!!

Sedan kom ju lilla älsklings Alma igår.
Och hon stannade här med oss tills idag. Då hennes mamma Maria kom och hämtade henne =)
Hon sprang omkring i gåstolen som jag hämtade upp från källaren.
Och det gillade hon skarpt!
Åsså bjöds det på pannkaka!! Som hon smaskade i sig med fingrarna =)



Hon är en duktig liten flicka på att äta!!
Hon åt upp EN HEL pannkaka!!

Ikväll har Irma varit med Lina (min medryttare) ute i stallet.

Även på ridturen följde hon med!!!!!
En tur på ca.... 4 km (minst)
Och jag gick/sprang bredvid....

*pust vad jobbigt det var!!!

Men Irma som var så osäker innan hon klev på...
Men det slutade med att hon galopperade barbacka!!!
Vilken liten modig gullunge man har!!!



Jag filmade också...
Om jag bara visste hur man gör när man lägger in filmer på datorn...
Vilket format?

Trevlig kväll!!

P.s Nu ska jag kolla äggen..... Ingen kylling än... Men idag var dagen....:(


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket sött litet pannkakstroll! :-D



KAn inte ägg "gå över tiden"?

Eller kläcks de alltid efter visst många dagar?

Jag sitter fortfarande och hoppas på att det ska bli nåt av dem!

2010-05-19 @ 09:37:18
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va söt Alma är! VÄLDIGT likt Maria, som en liten kopia :)



Va Irma var duktig som red med Lina :)

2010-05-19 @ 13:28:06
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: mormor

Men O, vilka gullungar du lagt ut!! Lilla Alma ser så "full i rackarn" ut,det lilla charmtrollet!! Och Irma är så himla duktig tycker jag.:)

2010-05-19 @ 13:44:56
Postat av: lisa

MEn gud så sött, både kycklingen och Alma. Men oj vad duktig du är på att lägga makeup och göra håruppsättningar. Klart impad.

Kramis från mig.

2010-05-20 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test