iNGET VIKTIGT

Hej!!

Idag känner jag mig allmänt less och stressad....

Men jag börjar med dagens ROLIGASTE händelse!! :)

När jag kom hem efter att ha lämnat Gry på dagis idag. Så står båda mina svärföräldrar på gården och väntar på mig....
-Hmmm,
 första reaktion blev i tanken:

 Undra vad dom ska prata med mig om nu!! Kändes lite nervöst....

Men så när jag klev ur bilen så sa Ywonne:
-Du fyller ju år på Söndag. Och vi har inte tid att komma då.
(Efterom Bert fyller 60 år dagen före mig. Och det blir kalas på kvällen)
Så du får din present nu i stället.

Tråkigt att ni inte kunde komma, hann jag tänka....
Innan Bert lyfte fram en SYMASKIN ur bilen!!
En sån som jag har önskat mig sedan dagen då jag flyttade hemifrån.
Jag kunde inte berga mig, utan började gråta av glädje.
Jag är SÅ TACKSAM!!
Nu vill jag bara hitta fina tyger till mitt vardagsrum.
Har redan sett super fint tyg på Åhlens som jag vill ha i köket.
Med jordgubbar på :)

Det jobbiga, stressiga och tråkiga orkar jag inte ta här...
det blir så deppigt att läsa om.

Förutom allt just nu, så SAKNAR JAG MIN MAMMA!!!!


Kommentarer
Postat av: Bodil

Tror du behöver en STOR bamse KRAM =)

Så här får du en av mej!



Jag har en symaskin som jag fick för många år sen men jag är så oduglig på att sy att jag hellre lånar ut min fina maskin till nån som verkligen kan =).... till mamma =)



2010-05-06 @ 23:00:57
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh Tack så mycket Bodil :)

Sånt värmer :)

Jag älskar ju att sy även om jag inte är nåt proffs ;)

2010-05-07 @ 07:12:21
Postat av: Mia

KRam!

Mammor är bra att ha i alla lägen.

2010-05-07 @ 09:38:48
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tänk va underbart det är... det spelar inte någon roll hur gamla vi blir, så längtar vi alltid efter våra mammor... :) Kram gumman

2010-05-07 @ 22:34:39
URL: http://emmakb.blogg.se/
Postat av: Moster Sussie

MEN GUD VA KUL MED EN SYMASKIN!!! Jag trodde att du redan hade en sån!!! Nu kommer du att få ÄNNU ETT intresse, ska du se... <3 <3 <3 <3 <3

Nu kan du ju sy kläder till tjejerna som dom blir helt ensamma om! ;-)



Jag förstår fullkomligt att du saknar din mamma...(tröstekram)

Jag saknar henne OCKSÅ... -Jättemycket!

Puss och kram K, om du läser!

2010-05-08 @ 00:12:21
Postat av: Maria

Men va kul. Jag har oxå en symaskin, för sydde jag massor både kläder & gardiner nu blir det aldrig av...lite lat kanske:)

Mammer är bra att ha tyvärr har jag inte min kvar. Jag kan förstå att du saknar din.

Kram från granngårn

2010-05-08 @ 03:21:56
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: lisa

GRATTIS gumman ! Hoppas att du blev glad för halsbandet som du fick av Samuel. Man kan aldrig få för mycket halsband ;-) Hoppas att du får en härlig kväll på din födelsedag.

Kram från Lisa

2010-05-09 @ 18:26:32
Postat av: Gittan

Grattis på födelsedagen

2010-05-09 @ 20:02:05
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Postat av: Mamma

- Men mitt lilla Hjärta, jag kommer snart hem, så får vi kramas å prata...Mycket fiffigt av Ywen å ge dej å Bert såklart, å ge dej en symaskin...Det borde väl jaag ha gjort för länge sen...men jag har faktiskt Inte tänkt på det ..Så de var ju KANOON det!!!Hoppas nu din kväll blir avstressande å bra..

2010-05-09 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test