..putt....

Yttligare en ny arbetsdag har passerat.

Vi har nyss haft en valpintresserad familj här, från Munkbysjön. KUL!!
Men dom skulle höra av sig i morgon. =)

Och vi är barnfri nu.... Mamma hämtade barnen i går kväll. Och ska ha dom tills i morgon kväll. =)
Dom hade verkligen längtat efter sin mormor. Dom blev så glad när hon kom att tårarna strömmade ned för deras små kinder :)

Jag som hade tänkt åka med mina kusiner till Åbo i helgen (Resan bokad och betald).... men pga vissa omständigheter så blir jag så illa tvungen att avstå.....BLÄÄÄ!! Det svider.....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hm..nu vart jag nyfiken på vilka omständigheter som ställer till det för dig så du inte kan resa iväg?



KRAM

2010-05-14 @ 08:48:39
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hoppas det inte är nåt väldigt allvarligt. Tråkigt att du måste avstå.

2010-05-14 @ 18:27:29
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test