Onsdag

Vad roligt att så många hade kommenterat mitt förra inlägg! TACK! (jag har svarat en del tillbaka där).

Ja, nu är frysen så gott som tömd. Jag lagade mat HELA dagen igår.
Och det känns super bra!! Nu vill jag bara ut och plocka reda på alla kantisar som väntar på mig =)
Men dom fryser jag inte ner.... dom torkar jag.

Solen skiner och vädret är strålande!! Kan man bli annat än glad! Och jag hörde att nästa vecka (när jag har semester, igen) så skulle det bli upp mot 20 grader varmt! DET NI!!!=)
Jag har haft 3 semesterperioder den här sommaren. Och alla tre perioder har vädret STRÅLAT!! Underbart!!!

Gry är inte så pigg idag... Feber och grinig. Hoppas att det går över fort! Så just nu väntar jag på att Daniel ska komma hem från sitt arbete och avlösa mig. Så att jag kan åka till Birsta på MITT jobb. Jag stänger i kväll (20.00)

.....Fundering: Undra hur många som kommer på festen...? ser inga anmälningar än..... Fast senast anmälning var i o f 30/9.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Kanske man får följa med till skogen nån dag?

Jag hittar ju inte i dom här skogarna.

2010-09-02 @ 09:47:42
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sofie

Våran anmälan dröjer eftersom att jag jobbar hela den helgen, får se hur/om jag lyckas trixa till det :) Men som sagt jag har ju nån vecka på mig än..



KRAM!!

2010-09-02 @ 13:15:44
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test