Underbara höst!!!

Hej alla ni som längtat efter att få läsa min blogg!! Hahahaha! (ego??)

Först ska jag visa min nya frilla då:

 




Från början var allt rött. Men jag kände mig obekväm och färgade svart närmast ansiktet.
Nu känns det bra. Så här ser jag ut =)
Nå, vad tycker ni?

Idag var jag och Maria Jönsson på världens mysigaste ridtur.
Vi red i solen, under klarblå himmel och friska vindar....
Till skogen ovanför mig. Och plockade massor av kantareller. Hästarna gick som fromma hundar bakom oss.
Vi hade fullt upp med att se så dom inte fastnade i stenpartierna eller klev sönder svamparna :D

När vi inte hittade fler kantisar, så begav vi oss till utsikten på Berget.
Där band vi upp hästarna och satte oss ner.
Tur jag tog med KAFFET!!!
-Underbart!!
Hoppas man hinner med fler sånna turer i höst!
Tack Maria för den lyxiga turen idag. Snacka om att vi fick ladda "batterierna".





Påsen är full av kantareller =)





Ha det så gott!

Vet inte när jag skriver nästa gång =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jätte fina bilder!! Kul att ni knäppte! :)

Nästa gång är jag med oxå :)

2010-09-28 @ 21:04:19
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Maria J

Tack själv!!!

Ja snacka om att ladda batterierna.

Ja sofi nästa gång måste du med.



Kram

2010-09-28 @ 21:06:21
Postat av: Marie Öberg

Meeeen så härligt det ser ut, lätt avundsjuk!!

2010-09-28 @ 21:07:25
Postat av: Carro

Ja det längtar jag till SOFIE!! Då tar vi med lunch tycker jag =) Kanske på en helg med lite vin också.... *fniss

2010-09-28 @ 21:07:31
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Maria

Där uppe var vi i går...såå vackert:)

2010-09-28 @ 21:22:52
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Moster Sussie

Åhhh, vilken fantastiskt underbar tur ni har gjort!

Nyttigt, nyttigt...

Jag känner mig nästan rörd, bara av att titta på bilderna. Så fridfullt... ;-)

****************************************

2010-09-29 @ 01:37:19
Postat av: Moster Sussie

Mä! Jag glömde ju att skriva att du blev jättesnygg i håret! Jag förstår att det känns bättre med mörkt runt ansiktet. Det kändes mer som "Du", också.

Kram-kram!

*********************************************

2010-09-29 @ 01:44:18
Postat av: Ewa Hasselblad

2010-09-29 @ 08:54:55
Postat av: Ewa Hasselblad

Hjääääälp vad häftig Du är Carro!

Det är ju jättesnyggt. Allt kläder ju en skönhet.

Nu strålar Du ännu mer.

Vilken härlig utflykt i solen. Lyckliga Du som törs

rida.

Jag önskar att jag fått känna på tattisar en gång till i höst. Man blir ju bara sååå lycklig.

Vi syns. Sköt om Dig så länge

Kraaamaaaaar Ewa H.

2010-09-29 @ 08:58:57
Postat av: Lisa

hejsan snygging. Ja, det var jätte snyggt på dig. det blev som sagt väldigt,det blev mycket bättre sen.

2010-09-29 @ 11:33:28
Postat av: tush

Fin frilla

2010-10-01 @ 13:10:03
URL: http://www.filmkritikerna.se
Postat av: Margona

Men gud så underbara bilder, Och vad fin du är;) Vi måste ta oss en tur tillsammans nå tyck ja;)

2010-10-02 @ 18:09:48
URL: http://mammatillfreja.bloggplatsen.se
Postat av: Anna-Maria

WOOOOH, vilken häftiga frisyr OCH kulörerna passar dig så jäkla bra!

Hade ju själv den där knallröda kulören tidigare och jag älskade den!!!

Ser ut som om ni hade en underbar dag med hästarna...och fika i skogen, MMMMMM!!!

2010-10-04 @ 12:54:18
Postat av: Jess

Oj jäklar va snygg du va i nya frillan. längesen jag titta in hos dig :) kram

2011-02-13 @ 11:48:32
URL: http://princessjess.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test