Jojje väntar paket från LaChien ;)

Ja, eftersom våran Nakna Kines hatar kylan, så bestämmer han sig helt enkelt för att inte gå ut!! Utan det är såklart bekvämare att kissa inne.
Men se det problemet är nu löst!!
Just nu går han med en riktig New born baby blöja på sig.
Men eftersom jag är snäll.... så ska han få ett riktigt "skvätt-skydd" så att han slipper skämmas!!

P-POCKET - BROWN SUEDE

En fantastisk NYHET från USA, P-Pocket som är en helt ny typ av "kisskydd/skvättskydd".

Gjord i brun mjuk mockaimmitation och har coola dek ...




Kommentarer
Postat av: Mamma

- Jamen de där verkar ju vara ett BRAA skydd...

Men kan han inte ha någon form av urinvägsinf.då.??

Låter ju knäppt å pinka inne,liksom..UTAN anledning...Därför kylan kanske INTE är den Sanna Orsaken...Som man kanske gärna tror..Jaa,jag e ju ingen Expert, Men Realist..Jajja,,nu ska jag kolla runt här lite på din a sidor..SOM är JÄTTEFINT GJORDA av dej..Du e såå duktig å fixa du jämt !!!KRAMAR TILL ER ALLA !!( Jomen jag vet,nu kommer det:) Å MEST TILL DEJ !!Hahaha....<3<3

2011-02-22 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test