Morsdagsmarknaden

NUU.... är flygbladet klart. Som jag ska sätta upp på olika anslagstavlor runt i kring....
Min kära Chef (Nana) gav mig fler roliga tips igår ang Gårdsmarknaden. Att köra en ännu lantligare stil ;) än vad jag hade tänkt innan.
Med Spetsklänning och förkläde =)
Och jag döper marknaden till Morsdags marknad, eftersom det är precis vad det är!!!
Ta med era underbara mammor för att uppleva en annorlunda morsdag.
Köp och byt plant, växter och fröer, vettja!!
Eller varför iinte skaffa några frigående hönor eller ett ank par till trädgården i sommar!! Dom är gudomligt vackra att se på i solen!!!
Jag tänker även försöka att fixta lite aktiviteter till barnen. Tex ridning och 5-kamp.
Även barn och ungdommar hoppas jag blir delaktig i marknadsförsäljningen.
Det är ett roligt sätt att umgås på.
Och nu hoppas jag verkligen på respons, ifrån er där ute!!!
Om det blir en lyckad dag så ser jag fram emot att årligen arrangera detta.

Kommentarer
Postat av: Vera

Låter superskoj!Ska boka in det och ta med mig mamsen och barnen:)Alltid hittar vi nåt!

2011-01-13 @ 17:34:29
Postat av: Mia

Låter riktigt roligt!

ÄR vi hemma, så räkna med oss på besök. :-D

2011-01-13 @ 22:11:16
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test