Du är den vackraste jag mött....

 
...inte tuff och kall och hård som andra... Tralalalaa... Med Darin, Han gör Ugglas låt så BRAAAA!!!
Nu sitter jag här och gungar och njuter av ensamheten och musiken. -Jag har gjort J U L!!! Trots att jag igår var så otroligt omotiverad. Men ett besök på Hemtex gjorde susen =) Det blev ny textil till vardagsrummet =)

Jag behöver den här ensamheten ibland. Som jag får på kvällarna varannan vecka när Daniel jobbar kväll =) Jag gör allt i min egen takt utan att känna mig påverkat av omgivningen =) Mys med barnen,tvättstugan i lugn och ro och jag har vilken volym jag vill på stereon =))) Åhhhh vad mysigt det är här nu!!!! Massor av ljus, underbar musik och nystädat och fixat med t o m detaljer =)
PUSS ljuva hem!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test