Tid... Vart hittar man det??

Jag har såå stort behov just nu i livet, att få fördjupa mig. I mitt egna ego.....
Livet går i full fart framåt och jag hinner inte med utan att bli sårad, inombords. Hur jag än gör så känns allt jobbigt just nu. Barnen som jag älska över allt annat på denna gjord gör att jag vill stanna tiden!!!!! Jobbet som ligger på mina axlar dygnet runt, det är schemaläggning, mail som inte får missas, aktiviteter och datum att hålla reda på, möten, planeringar, resande..... Jag hinner inte med vårat hem!! Det kommer långt ner på listan =(
Sedan har jag mitt intresse, som SKA ge mig min energi tillbaka; HÖNSEN. Men dom hinner jag inte heller med =( som jag önskade.....Just nu har jag 13 raser.....
Det roliga är ju att jag får dela intresset med ena dottern ,Mathilda.
Men då får jag så dåligt samvete mot Irma =(
Hon fixar med sin häst SJÄLV varje dag efter skolan. Lilla älskade hjärta!!! Det är ett stort ansvar! Och jag hinner inte med eftersom jag aldrig är hemma före kl 18.00 på kvällarna.
Huga...... Vad ska jag ta mig till!!!!? Och lilla Gry ?? För henne finns varken tid eller utrymme för att få ha ett eget intresse.... Vem skulle ha tid att hjälpa henne....
Man lever ETT liv.
Barnen är små en kort tid av våra liv och jag vill inte ångra något senare i livet.....
Mina tankar svänger kring en PLAN som jag har =)
Vi får se......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test